Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Decyzje o warunkach zabudowy, lokalizacji celu publicznego

1. Wniosek o wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  2. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. O gospodarce nieruchomościami.
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  2. Załączniki do wniosku:
  1. Decyzja o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego – jeżeli jest wymagana
  2. Pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu inwestora.
  3. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.

Opłaty:

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Zawonia

Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. 71 312 81 82, 71 312 81 93 w. 41
e-mail:

Termin rozpatrzenia sprawy:

 Tryb odwoławczy: 

Uwagi i dodatkowe informacje: 

Pliki do pobrania:

DOCWniosek o wydanie LCP.doc
PDFwniosek o wydanie LCP.pdf


2. Wniosek o wydanie decyzji o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie decyzji o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;
  2. Załączniki do wniosku: 
  1. Decyzja o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego – jeżeli jest wymagana
  2. Pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu inwestora.
  3. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.

Opłaty:

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Zawonia

Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. 71 312 81 82, 71 312 81 93 w. 41
e-mail:

Termin rozpatrzenia sprawy:

 Tryb odwoławczy: 

Uwagi i dodatkowe informacje: 

Pliki do pobrania:

DOCWniosek o wydanie DWZ.doc
PDFWniosek o wydanie DWZ.pdf

DOCOświadczenie rolnika - załącznik do DWZ na zabudowę zagrodową.doc
PDFOświadczenie rolnika - załącznik do DWZ na zabudowę zagrodową.pdf


3. Wniosek o wydanie decyzji odnośnie zmiany decyzji o warunków zabudowy

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie decyzji odnośnie zmiany decyzji o warunków zabudowy;
  2. Załączniki do wniosku:
  1. Pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu inwestora.
  2. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.

Opłaty:

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Zawonia

Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. 71 312 81 82, 71 312 81 93 w. 41
e-mail:

Termin rozpatrzenia sprawy:

 Tryb odwoławczy: 

Uwagi i dodatkowe informacje: 

Pliki do pobrania:

DOCXWniosek o zmianę DWZ.docx
PDFWniosek o zmianę DWZ.pdf


4. Wniosek o przeniesienie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy, w tym:
  1. Załączniki do wniosku:
  1. Pełnomocnictwo udzielone osobie działającej w imieniu inwestora.
  2. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.

Opłaty:

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Zawonia

Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. 71 312 81 82, 71 312 81 93 w. 41
e-mail:

Termin rozpatrzenia sprawy:

 Tryb odwoławczy: 

Uwagi i dodatkowe informacje: 

Pliki do pobrania:

DOCWniosek o przeniesienie DWZ.doc
PDFWniosek o przeniesienie DWZ.pdf


5. Wniosek o wydanie duplikatu/kopii decyzji o warunkach zabudowy

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie duplikatu decyzji o warunkach zabudowy

Opłaty:

Opłaty można dokonać przelewem na konto: Gmina Zawonia, pl. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, nr konta: 33 95 9100 0420 0100 1924 4400 02 lub w kasie w budynku Urzędu Gminy Zawonia.

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Zawonia

Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
tel. 71 312 81 82, 71 312 81 93 w. 41
e-mail:

Termin rozpatrzenia sprawy:

Tryb odwoławczy: 

Uwagi i dodatkowe informacje: 

Pliki do pobrania:

DOCWniosek o duplikat DWZ.doc
PDFWniosek o duplikat DWZ.pdf
 

Wersja XML